Pagina's

dinsdag 31 januari 2012

Superhelden

Een jaar geleden was Mega Mindy nog de lievelingsheld van zoon Pluis. Zijn lievelingsvest was er een waar er een aparte uitsparing voor zijn duim zat want dat had Mega Mindy ook (dus heel cool). Sinds hij op school zit is mega mindy echter ‘ voor meisjes’. Fan van superhelden is hij echter nog steeds dus toen ik deze flanel van Michael Miller tegenkwam was de keuze snel gemaakt.

De winkel waar ik deze stof kocht was trouwens een hele verrassing. Ik was er ooit eens eerder geweest maar toen was het eerder een opslagplaats dan een winkel. Nu hadden ze het helemaal opgeknapt en bleek dat ze ook een kleine collectie Michael Miller stoffen hebben voor een gunstige prijs.






Voor het bovenstuk van de pyjama heb ik het patroon van dit japanse jongensbloesje gebruikt en de armen verlengd. Ik maakte wel een maatje groter omdat een pyjama wel wat ruimer mag zitten. Voor de broek gebruikte ik dit patroon wat ook uit dit japanse boekje komt

22 opmerkingen:

  1. Wauuuw! Super! Wat een stofje!
    Mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een pyjama voor superhelden... zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waw! wat goed gedaan zeg! hij was er zeker blij mee? en lekker warm in die flanel... en de paspel maakt het ook echt af.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De MAX! Jij werkt alles ook zo fijn af! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Mooie vondst en super afgewerkt. Ik denk dat jij nu z'n superheld bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat mooi gedaan weer en wat een lekker zacht en mooi stofje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die zou hier ook zoooo goed vallen bij mijn jongens! Super.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow, heel erg mooi. jouw naaisels zien er altijd zo professioneel uit! zit je ook op les ergens, of autodidact?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi en volgens mij is dat perfect afgewerkt. Beter dan in de winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waaw! Een echte stoere jongens-pyjama, zou ik zo kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wohow...een flanellen pyama. Daar wil ik nu zo keihard inkruipen! En zo schoon nog ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. geweldig!
    dat mis ik hier: schone pyjama's, om een hele zondag in rond te hangen,...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi! Dat flannelleke is zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Daar kun je vast heerlijk in dromen (van superhelden?)
    Heel mooi stofje koos je!
    Groetjes, Mio

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi! En met dat paspelbandje. Super hemd voor superheld!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie pyjama, die stof is geweldig stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Maak jij ook iets op bestelling vr grote mensen?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. @Caroline: autodidact :)

    @emmel-prutsemieke: eigenlijk niet. is namelijk nogal lastig omdat je een patroon voor volwassenen toch vaak moet aanpassen aan de persoon en da's nogal lastig als de persoon niet in de buurt woont. Maar leuk dat je het vraagt !

    BeantwoordenVerwijderen